America (part 1)- nu filmul

Da. Am fost in america. Si am vazut ceva. Am stat o luna, si traseul a fost asa:

NY; Washington DC; Florida: Orlando, Miami, Tampa; Desert: Sedonna, Grand Canyon; Albuquerque (NM), Las Vegas, LA.

Daca nu mi-a placut Albuquerque… Am fost… A fost… Mult prea tare in Albuquerque: ca in filmele western: cladiri la fel, si cateva magazinase mici, chiar si o cafenea cu usi din alea (pe care intra banditii in filme/desene animate).

NY… NY e intr-adevar o experienta. Plin de chestii mari. e greu sa te obisnuiesti… si mie mi-a fost si mai greu, dat fiind faptul ca a fost primul oras vizitat. Am vazut toate monumentele: Statuia, Zgarie- noru mare… tot. Si mi-a placut. Cel mai mult cre` ca mi0a placut pe brodway (nu stiu daca asa se scrie).

Washington DC, nu este chiar pe placul meu. Prea multe cladiri mari si albe, prea putini oameni, prea putine chestii de vizitat, totul prea organizat. Merita, in schimb, un muzeu: air and space museum.

IN DESERT e misto, dar totusi nu pe placul meu (e pe placul lui mama, daca va intereseaza). Cel mai tare e in sedonna, cu rocile rosii de pe acolo.

(va urma)

Urme de dinozauri 2

Veverite din washington DC

Route 66- prin albuquerque

Washington DC

Lasă un răspuns

