We all leave the yellow submarine/ yelow submarine/ yellow submarine

Femeile de serviciu din scoala 79 sunt un calvar. Daca calci pe locul in care ele au sxpalat, incep sa urle dupa tine. NESIMTITULE! DOBITOCULE!

Toate femeile de serviciu sunt asa, dar astea?! Doamne fereste… Imi vine sa le dau cu apa murdara peste tot, prin toata scoala. Cum naiba se poarta asa :D?

Ideea e ca, dupa ce respectabila doamna de serviciu (care are mai nou parul spre portocaliu si urla la noi de fiecare data cand trecem pe unde a spalat ea) era gata sa nu ma lase sa intru in scoala (pentru a merge la sedinta pentru revista scolii), am zis, ba, ce naiba se da asta asa de mare? Chiar asa… (Mai rau mi-a parut ca majoritatea nu au indraznit sa intre di n cauza asta). Asa ca am hotarat sa calc si sa murdaresc locurile pe unde am spalat.

Si m-a spus doamnei directoare… =))

Greu cu les femmes de serviciu (:)))

Apropo… nu va place yellow submarine?

Nu va place Beatles? Sper ca da… Adica… Cred ca da. Toturor le place, nuuu? :>

Se numeste comentariu, si acolo puteti scr4ie exact ce muzica va place.

One thought on “We all leave the yellow submarine/ yelow submarine/ yellow submarine

  1. :))

    Este cel mai frumos articol , Luke !

    Si bineinteles ca ne place muzica Beatles-ilor …

    Si sper ca nu vorbesc numai in numele meu .

    Evident , Beatles nu este singura trupa pe care o ascult . 🙂

    Post Scriptum : Asta a fost cel mai sec comentariu pe care l-am gandit / scris si publicat vreodata . :))

Lasă un răspuns

