DESPRE WEB SITE STORY, FILMUL LUI DAN CHISU

Web Site Story este un film care mi-a placut.

Spre deosebire de parerea lui tata : http://istodor.catavencu.ro/2010/05/14/web-site-story-filmul-lui-chisu-nimic-de-vazut/, parerea mea este un abuna despre el.

De ce? (ca sa am si o argumentare, ca doar nu se poate fara…)

Pentru ca imi place cum e montat,

Pentru ca e ceva nou (pentru Romania),

Pentru ca nu m-am plictisit si pentru ca nu am avut dorinta de a ma uita la ceas.

Nota filmului? 9.4 (nu merita chiar 9.5/10, dar e aproape…)

Sigur ca avea si niste scene cam proaste, cum ar fi aia cu JINGLE BELLS… (doamne fereste…  in rest e bine… mult mai bine decat ma asteptam).
By the way, sunt de acord si cu mama: stilul seamana putin cu al lui Linch…
Pot sa va spun si ca actori joaca, in principiu bine, adica nu fals sau chestii din astea (niiodata nu o sa pot argumenta faptul ca joaca acorii bine prea bine).
Sunt si unele faze amuzante, deci pana la urma e MISTO. Merita… poate ca nu o sa va placa 100%, dar ‘macar ca eperienta :D’
rezumat: doua fete se imbraca in prostituate, una di ntre ele este omorata, iar cealalta vrea sa o razbune…

2 thoughts on “DESPRE WEB SITE STORY, FILMUL LUI DAN CHISU

Lasă un răspuns

