Vine vacanta. Punct…

Se pae ca vine vacanta. Asta e de bine, nu? Dar dupa ce ma gandesc ca vine vacanta, ma gandesc ca vacanta se va mai si termina.Si dupa ce se termina, iarasi scoala, iarasi vacanta…
Dar stai! dupa asta ine clasa a 8-a, unde s-ar putea sa dam niste examene (zic s-ar putea ca la cat de repede se schimba, nu se stie niciodata daca asta se va intampla intr-adevar.
Acum, dat fiind faptul ca acum nu prea am ce scrie (desi, aca as sta sa ma gandesc cateva secunde, mi-ar veni o idee), va las lui Elton john cu Crocodile rock, lui Bob Dylan si lui AEROsMITH (ca tot o sa aiba un concert acum).


Apropo, am mai pus un video pe YouTube, pe canalul meu (ghici careeee! CIORBA2000!), vi-l pun si pe el aici. E, de fapt, un proicet pentru ora de fizica, dar e enjoyable, din puctul meu de vedere. (:>)
Nu… pardon. Nu mai pun videoul pentru ca avea muzica. Iar pe youtube nu se poate asa ceva. Doamne ce idiotenie.

Lasă un răspuns

