Moonlight drive…sau despre IPHONE 4… sau despre gandaci… sau postul parantezelor… sau inca un post cu paranteze… sau despre dna steluta… (cum vreti voi sa-l numiti)

Let’s swim to the moon, uh huh
Let’s climb through the tide
Penetrate the evenin’ that the
City sleeps to hide
Let’s swim out tonight, love
It’s our turn to die
Parked beside the ocean
On our moonlight drive

Deasupra acestor randuri, o aveti pe doamna steluta (daca va intrebati cine e ea, va spun doar ca este doamna fara de care casa noastra ar fi murdara… si uda… si putrezita… si plina de gandaci (o data chiar am gasit un gandac, venind de pe foarte frumosul hol al blocului nostru, care intotdeauna este plin de gandaci morti. Gandacii pe care ii gasim pe holul blocului sunt imensi si mor cu capul in jos. Scarile sunt intotde3auna pline de ei, cateodtata striviti. Ma… ma iertati, am vorbit multe prea mult despre gandacii care o sa ne invadeze blocul (vezi fetitele powerpuff, episodul 3, `insect inside`)). PE SCURT CASA NOASTRA NU AR MAI FI ACUM A NOASTRA (AM FI DATI AFARA DE CEI CARE SE OCUPA CU DATUL AFARA AL PERSOANELOR CARE AU O MURDARIE PREA MARE IN CASA (DACA EXISTA ASA CEVA)) DECI AM FI DATI AFARA.
aM FI DATI AFARA SI EU NU AS MAI PUTEA SCRIE ACESTE RANDURI NU CA LEAR CITI CINEVA (PUN BOLD CA SA NU MAI FAC INCA O PARANTEZA)
tOTUSI, ABIA ACUM REALIZEZ CA BOLDUL PE CARE L-AM PUS A FOST TOTASL DEGEABA, PENTRU CA, PENTRU A-L EXPLICA, AM MAI CONSUMAT O PARANTEZA A LUMII (LUMEA ARE UN NUMAR LIMITAT DE PARANTEZE, CEL PUTIN ASA CONSIDERA UNII *CEI CARE INCA MAI CONSIDERA CA PAMANTUL ESTE PLAt*)))
Deci doamna steluta este salvatoarea nostra, si nu sunt ironic aici, chiar e…
Bine reconosc, sunt ironic 10%, dar doamna steluta chiar ne-a ajutat).

IPHONE 4
Chiar daca nu eram un mare fan apple, mi-am dat seama, `intr-un sfarsit` ca fac chestii misto. IPHONE 4, noua `creatie` Apple mi se pare, intr-adevar, ceva foarte bun dar asta mai ales din punct de vedere al designului, al multelor APPuri din APP STORE si al modului in care sunt prezentate lucrurile, atunci cand il deschizi… Ceea ce nu mi se pare nou… (si nu este) sunt noile lucruri pe care le aduce Iphone 4, si pe care Apple le prezinta drept ceva extraordinar pe care numai ei l-au adus lumii. Intr-un clip, ne spuneau cum, acum, oamenii puteau fi, in sfarsit satisfacuti de optiunea lor de video call… HTCul meu Touch HD, cumparat de ceva timp are video call, si 2 camere de pe vremea cand Iphone-ul 3G nici macar nu aparuse.
Ceea ce vreau sa spun este ca imi place iphone-ul, dear sa spui ca ai revolutionat lumea mobilelor cu voice call si cu faptul ca se pot face foldere este un pic cam mult.
Pe HTC poti fac e mult mai multe foldere. Inteleg ca nu arata atat de bine si ca nu este atat de prietenos (are unele meniuri atat de mici, incat abaia daca le nimeresti cu degetul), dar ceea ce prezinta ei drept fiind `nou` a fost facut in mii de alte telefoane inainte.
-Apropo de Apple, uitati o chestie misto cu IPAD:

Scuze pentru greseli…

2 thoughts on “Moonlight drive…sau despre IPHONE 4… sau despre gandaci… sau postul parantezelor… sau inca un post cu paranteze… sau despre dna steluta… (cum vreti voi sa-l numiti)

Lasă un răspuns

