PAradise City- GUNS AND ROSES in Romania

Take me down
To the very Paradise City
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won’t you please take me home

Auzisem de Guns and Roses inainte de concert, ascultasem ceva ceva, dar foarte putin… Mi-am luat bilete fara sa fiu total constient de cat de bun va fi concertul… De fapt, auzisem numai lucruri de rau: Ca au intarziat multe multe ore la Londra, ca nu au vrut sa plece de pe scena la nustiu ce fatival unde nu aveau voie sa mai cante (pentru ca si acolo au intarziat)…

Eu nu am asteptat foarte mult sa vina… Am venit la 8 jumate, atunci cand ar fi trebuit sa urce pe scena. Bineinteles ca nu s-a intamplat asta (ce buna idee ca nu amm venit mai devreme… Desi, daca te gandesti mai bine, pe bilet scria ora 5, iar eu la incepu credeam ca trebuie sa mergem de la 5…).

La 8 jumate au cantat cei din deschidere, iar la 10 jumate, chiar dupa ce au venit, precum spuneau unii si altii, de la aeroport, au cantat Guns And Roses…

(INteleg ca articolul asta nu va place p[ana cum si ca este o descriere mult prea amanuntita a concertul si ca spuneti ca nu are niciun rost… Ba are, si o sa vedeti putin mai incolo de ce… Cel putin pentru mine are)

Celor de la Guns And Roses cred ca le-a placut ceva… Cred ca le-a placut publicul, ca scena sau locul nu erau prea grozave…

Dupa ce cei din deschidere ne-au lasat un gust cam… AMAR si fucked, asta pentru ca spuneau fuck dupa fiecare cuvant, si cantau numai despre sex, sex oral (”CU FEMEI”… asa cum au tinut sa precizeze) si alte tipuri de sex (sa nu intram in amanunte), Guns and Roses au fost atat de buni, incat eu personal am uitat de asteptare, de sexul oral si de concertul esuat din Lodra, si m-am uitat cu Fascination la ei. Au cantat mult (din punctul meu de vedere): 2H, chiar cu o melodie mai mult decat in SetLiSt (feeling honored here!) si foarte foarte bine (in sensul ca erau, asa cum se exprima multi oameni din jurul meu, ” in forma)…

AU CANTAT TOATE MARILE LOR MELODII…

TOPUL MEU:

1. PARADISE CITY

2.SWEET CHILD OF MINE

3. WELCOME TO THE JUNGLE

4. YOU COULD BE MINE

Concertul s-a terminat la 0040 si a fost unul dintre cele mai bune concerte vazute de mine (along with ZZ Top, AEROSMITH (la Paris) si Elton John).
-era sa uit sa precizez ca erau trei oameni langa mine care vroiau sa ii puna pe toti sa stea jos, chiar si in timpul concertului-

Apropo, TV PUNCT LA KINODISEEA, Samabata, ora 1400, CINEMA GLORIA.

Lasă un răspuns

