ACESTA NU ESTE UN REVIEW! – Tanti & Burning Palms

Scriu asta doar dupa ce, acum cateva minute, am vaut prezentarile pe cinemagia (acolo unde devine, apropo, din ce in ce mai greu sa postezi un comentariu pt ca, se pare, orice ai zice cineva se ia de tine). So, cele mai tari filme ale caror prezenatri tocmai le-am citit sunt:
BURNING PALMS: Povesti mai mult decat ciudate din LA. Am citit prima oara preznetarea cu mama, care a fost oripilata. Deci, avem doi gay care infiaza o fetita negresa si pe care o abandoneaza intr-o padure la marginea orasului pentru ca nu le mai place; o femeie care este vilata si apoi se duce la atacator ca sa o violeze din nou; o automutiltoare; o femeie care se sinucide si nu in ultimul rand, povestea care ”mi-a placut cel mai mult”: Nicholas (Austin Williams), Trevor(Jake Austin Walker), şi Volby Pinter( Addison Black) sunt trei fraţi care adoră să dea ordine. Aceştia sunt crescuţi de dădaca lor, Mary Jane (Lake Bell). Atunci când cordonul ombilical al copilului mort al menajerei Blanca (Paz Vega) dispare, cei trei băieţi pun la cale un proces, în care, este dezvăluit secretul morţii copilului Blancăi. Acest lucru, o determină pe femeie să se sinucidă.
TANTI, asa cum am gasit o prezenatre intr-o revista, contine un belgian pedofill, tatele Cosminei si inca cateva. Daca s-a ajuns sa se faca filme RO despre belgieni pedofili, e tare.

A, si chiar daca nu intra in catevoria celor doua filme cu prezentari foarte foarte tari, filmul VIATA MEA SEXUALA, cu o femeie care lucreaza intr-un sex shop, a iesit oarte rapid de pe ecrane si nu s-a ales decat cu foarte putini spectatori, dar observ acum in topul cinemagia, ca tot TANTI are cei mai putini pana acum, 75.

Un lucru e clar, in weekendul asta nu avem ce filme vedea: Piratii din Caraibe e simpatic, l-am vazut, Bridesmaides e foarte amuzant, dar vazut, iubit de imprumut e o plictiseala, si din pacate l-am vazut, iar Uncle Boomee pe care vreau sa il vad neaparat nu e decat la NCR la niste ore relativ ciudate.

GOOD LUCK cu distributia de film in Romania in continuare.

Lasă un răspuns

