APA CALDA?

Apa calda este o raritate la noi in bloc –o delicatesa as putea spune-. Vara este anotimpul reviziei… ca doar se poate spune ca am avut tot anul si trebuie vazut daca tevile sunt OK… (desi exista, desigur, o revizie cam in fiecare anotimp). Si deci si in concluzie timp de vreo doua saptamani, cam pe la jumatea lui Iunie, nu mai exista apa calda absolut de loc.
Dupa acele saptamani, ar trebui basically sa avem apa calda (si toata lumea se bucura!!!). Dar cand dai de robinet spre rosu (si te simti implinit; revenirea apei calde este una dintre bucuriile vietii), apa vine rece. Conform principiului lui tata, asteptam sa vina… Lasam apa sa curga. Eu nu sunt foarte de accord cu chestia asta pentru ca se consuma cam multa apa (FOARTE MULTA de fapt). Din pacate pentru mine, care ii spun tot timpul sa nu mai faca asta ca nu va ajuta la nimic, chestia functioneaza in general. Dar vara asta- nu. Vara asta nici macar metoda tata nu a funcionat. Si dupa ce practic ar fi trebuit sa vina apa calda, timp de inca o saptamana ramanem fara. Cam asta e povestea de trei saptamani fara apa calda.
Singur ca, chiar dupa revizie (care ar trebui sa previna problemele viitoare, dupa mintea mea), avem destule opriri de hot water (ca am repetat apa calda de 1000 de ori –asta a fost a 1001a), de o zi. Acestea se impart si ele in doua categorii- zilele in care nu vine de loc apa cand dai spre rosu si zilele cand vine apa rece cand ar trenui sa curga calda.
Cel mai interesant fenomen cu privire la tem articolului l-am intalnit acum cateva zile. Cand am deschis robinetul la cald, venea intr-adevar apa fierbinte. Cand intru in baie, in schimb, apa vine din ce in ce mai rece. Pana cand ma trezesc cu apa gheata.
You must be kidding me. What is going on?

APROPO, AM DESCOPERIT MOTORHEAD:

Lasă un răspuns

