FILOZOFIE SUB DUS?

Acesta este un prequel pentru articolul cu APA CALDA.
Acum sunt in vacanta- dusul a mai scazut in importanta, acum am timp sa gandesc mai mult si in alte locuri si am mai multe placeri (nu va ganditi la prostii, ma refer la filme,carti si muzica), dar dusul era un mod foarte bun in timpul scolii de a-mi aduna gandurile si de a recapitula ce trebuie sa fac in ziua respectiva, de a-mi aminti de chestii din ziua precedenta- placute sau neplacute.
Sub dus, luam decizii foarte importante in special privind viata mea sociala (dar si cea familiala). Ma gandeam cum si cand ar trebui sa ii cer scuze cuiva (daca ma certam cu acel cineva pe la scoala si realizam ca e vina mea) sau cum sa ii spun ca m-a enervat intr-o anumita situatie sau ca m-a jignit. Era locul perfect pentru gandurile de dimineata… Asta pentru ca dimineata imi faceam o gramada de teme. Stiam ca trebuie sa le fac dar de multe nu aveam niciun chef, dar totusi stateam si trageam de cele care imi placeau intr-adevar.
Dar ne abatem de la subiect- dusul a devenit in scurt timp si perioada de timp in care imi organizam mental agenda. La inceput doar pentru dimineata respectiva, dar curand pentru toata ziua…
Deasemenea, imi faceam dusul in general dupa ce imi incepeam o tema- doua. Iar daca la un moment dat nu-mi iesea o problema la mate sau nu eram multumit de un comentariu la romana si atunci dadeam refresh =faceam un dus. Practic, simteam ca fac chestiile de dinainte de dus cu mintea din seara trecuta. Si facandu-le in pijama, nu era destul de formal si nu puteam sa ma concentrez ca lumea. Dupa dus, imi foloseam in sfarsit mintea noua… si hainele noi. Stiam ce am de facut, si cate o data gaseam chiar solutii la diverse probleme de mate sub dus. Sau hotaram sa i le arat domului Chelan.
Si uitati de asta ma deranja pe mine atat de tare orpirea apei calde. Pentru ca, mai ales in zilele de scoala, dusul era- sau parea a fi- absolut necesar.

Lasă un răspuns

